.
הפעילויות לקוחות מתוך המאגר שבתפריט "המלצת השבוע". הפעילויות מוצגות בעברית ובערבית, לבחירתכם.
המספרים הטבעיים |
הכרת המספרים |
מהו המספר שלי? |
|
|
קשרים בין מספרים |
|
|
כמה מספרים אתם יכולים ליצור? |
|
|
אילו מספרים חסרים? |
|
|
קבוצות של ארבעה מספרים |
|
|
האם שתי קוביות יכולות להכיל חודש שלם? |
|
|
הצורה החסרה |
|
|
זוגות מספרים ותכונות |
|
|
מהו המספר? |
|
|
חיבור נקודות במעגל |
|
|
משולש החיסור |
|
|
עצור - סיסמה |
|
הכרת המספר אפס |
באיזה מסלול תלכו? |
|
|
סימני השוויון והאי-שוויון |
שיווי משקל |
|
|
ישר המספרים |
איפה זה בערך? |
|
|
מצאו מספרים עשרוניים |
|
|
איזה גדול יותר? |
|
|
מי מתאים לשני הצדדים? |
|
|
זוגיות ואי-זוגיות |
קבוצות של ארבעה מספרים |
|
|
כרטיסי הצהרות לקידום חשיבה מתמטית, הסברים והנמקות |
|
המבנה העשרוני |
איזה מספר אני? |
|
|
כמה מספרים אתם יכולים ליצור? |
|
|
אילו מספרים חסרים? |
|
|
שברים |
אחוזים |
איזה גדול יותר? |
|
|
שברים עשרוניים |
האם תוכלו לעשות זאת בראשכם? |
|
|
מצאו מספרים עשרוניים |
|
|
איזה גדול יותר? |
|
|
שברים פשוטים |
היכן אתם? |
|
|
דף מציאת השברים שלי |
|
|
האם תוכלו לעשות זאת בראשכם? |
|
|
מצאו מספרים עשרוניים |
|
|
מסלולי שברים |
|
|
איזה גדול יותר? |
|
|
שברים על רשת משולשים |
|
|
האופה היצירתי (כולל הארות למורה) |
|
|
חצי ריבוע |
|
כרטיסי הצהרות לקידום חשיבה מתמטית, הסברים והנמקות |
|
חיבור וחיסור |
|
תרגילי חיבור וכפל בעל פה |
|
|
מספרים וחיצים |
|
|
מטרת היום |
|
|
מצאו קשר |
|
|
תרגילים אפשריים (1) |
|
|
האם תוכלו לעשות זאת בראשכם? |
|
|
חיפוש סכומים |
|
|
מיקום עובדות (כולל הארות למורה) |
|
|
באיזה מסלול תלכו? |
|
|
מספרים מתאימים |
|
|
שימו את הסימנים ! |
|
|
מסלולי שברים |
|
|
ריבועי סכומים |
|
|
תרגילים אפשריים (2) |
|
|
איקס מיקס דריקס - חיסור |
|
|
האם תוכלו לקבל את התוצאה? |
|
|
כיצד אפשר לקבל זאת? |
|
|
פחות או יותר? |
|
|
תחושת הפעולה במספרים שלמים |
|
|
מציאת ההפרשים |
|
|
תחרות בעולם המספרים |
|
|
חיבור בלולאות |
|
|
מרובע מספרים אינטראקטיבי |
|
השיגו את המטרה |
|
משולש החיסור |
|
|
עצור - סיסמה |
|
כפל וחילוק |
תרגילי חיבור וכפל בעל פה |
|
|
כמה עיגולים בתמונה? |
|
|
חילוק וכפל |
|
|
כפל וחילוק |
|
|
האם תוכלו לעשות זאת בראשכם? |
|
|
מיקום עובדות (כולל הארות למורה) |
|
|
האם תוכלו לקבל את התוצאה? |
|
|
כיצד אפשר לקבל זאת? |
|
|
תכונה מיוחדת במינה |
|
|
תחרות בעולם המספרים |
|
|
סכום המכפלות הגדול ביותר |
|
|
מצאו את המספר (2) |
|
|
אומדן וחוש למספרים - כפל (כולל הארות למורה) |
|
|
מה השארית? |
|
|
גלו את לוח הכפל |
|
מרובע מספרים אינטראקטיבי |
|
השיגו את המטרה |
|
כפל מצרי |
|
כרטיסי הצהרות לקידום חשיבה מתמטית, הסברים והנמקות |
|
עצור - סיסמה |
|
שאלות חיבור וחיסור |
מטרת היום |
|
|
חיפוש סכומים |
|
|
באיזה מסלול תלכו? |
|
|
מספרים מתאימים |
|
|
שימו את הסימנים ! |
|
|
מציאת ההפרשים |
|
|
סימני התחלקות |
מצאו את המספר (1) |
|
|
תכונה מיוחדת במינה |
|
|
שאלות כפל וחילוק |
שימו את הסימנים ! |
|
|
שימוש בחוקי החילוף, הקיבוץ והפילוג |
מה קל לחשב בראש? |
|
|
סכום המכפלות הגדול ביותר |
|
|
כפל במאונך |
מצאו קשר |
|
|
מכפלות שוות |
|
|
אומדן וחוש למספרים - כפל (כולל הארות למורה) |
|
|
סדר הפעולות והשימוש בסוגריים |
האם תוכלו לקבל את התוצאה? |
|
|
תחרות בעולם המספרים |
|
|
חילוק ארוך |
מה השארית? |
|
|
אומדן ופיתוח תובנה מספרית |
שיבוץ מספרים |
|
|
מצאו את המספר (1) |
|
|
תרגילי חיבור וכפל בעל פה |
|
|
אורך צלעות ושטח פנים של קוביה |
|
|
כמה עיגולים בתמונה? |
|
|
מספרים נסתרים |
|
|
מחשבים בראש (מדריך למורה) |
|
מחשבים בראש |
|
|
תרגילי כפל (1) |
|
מטרת היום |
|
|
מצאו קשר |
|
|
תרגילים אפשריים (1) |
|
|
מספרים מתאימים |
|
|
שימו את הסימנים ! |
|
|
כיצד אפשר לקבל זאת? |
|
|
פחות או יותר? |
|
|
מה קל לחשב בראש? |
|
|
תחושת הפעולה במספרים שלמים |
|
|
למה 8? |
|
|
תכונה מיוחדת במינה |
|
|
תחרות בעולם המספרים |
|
|
מי מתאים לשני הצדדים? |
|
|
אומדן וחוש למספרים - כפל (כולל הארות למורה) |
|
|
גלו את לוח הכפל |
|
מרובע מספרים אינטראקטיבי |
|
כפל מצרי |
|
עצור - סיסמה |
|
מספרים פריקים וראשוניים |
איזה מספר אני? |
|
|
קבוצות של ארבעה מספרים |
|
|
סכומים של מספרים ראשוניים |
|
|
מצאו את המספר (2) |
|
|